CLIVE BARKER JERICHO (PC)

Cod produs: G3539
ID produs: 7975
Codemasters
CLIVE BARKER JERICHO (PC)
Cod produs: G3539
ID produs: 7975
Codemasters
Stoc:
stoc epuizat
Garantie conformitate:
24 luni
Garantie PF:
1 luni
Garantie PJ:
1 luni
111,00 Lei
Pretul include TVA
Pretul este valabil doar pentru comanda online.
111,00 Lei
Pretul include TVA
Pretul este valabil doar pentru comanda online.
Cantitate:   buc.
Cost transport prin Fan Courier:
20,90 Lei
Cere Info:
Distribuie:
Cost transport prin Fan Courier:
20,90 Lei
Stoc: stoc epuizat
Garantie conformitate: 24 luni
Garantie PF: 1 luni
Garantie PJ: 1 luni

Produse asemanatoare

Descriere

CLIVE BARKER JERICHO

 

Pe când eram ceva mai tinerel am dat din întâmplare peste Undying, prima colaborare a lui Clive Barker cu industria de jocuri. Scriitorul britanic s-a asociat unui proiect care pentru vremea respectivă era foarte atmosferic, aducea câteva inovaţii în privinţa gameplay-ului şi avea o poveste foarte interesantă. Spre exemplu, într-un anumit moment al jocului, protagonistul merge către o oglindă unde îşi vedea reflexia, apoi din neant apărea în spatele său imaginea unui demon, moment în care jucătorul se întorcea înfricoşat şi gata să tragă, dar în spate nu era nimic, totul fiind un moment scriptat ce completa povestea. Astfel, în Undying de multe ori frica era mai mult sugerată, autoindusă, lucru pentru care a fost apreciat de critica de specialitate şi de jucători, deşi din punct de vedere comercial, jocul a fost un eşec.
        Au trecut mai mult de 6 ani de atunci şi iată că Barker revine cu Jericho, un proiect care se anunţa foarte interesant şi de la care se aştepta să continue linia din Undying ca stil, mari speranţe fiind puse în capacitatea scriitorului de a aduce pe piaţă un proiect diferit de majoritatea FPS-urilor deja lansate.
        Numele de Jericho provine de la o unitate specială a armatei americane, formată din şapte membri capabili să folosească atât magia cât şi armele moderne, care este trimisă să investigheze o anomalie în deşertul din peninsula Arabică. Povestea este la început destul de încâlcită, dar se învârte în jurul conceptului de Firstborn, o făptură creată de Dumnezeu înainte de Adam şi Eva, care a devenit esenţa răului şi care încearcă de mii de ani să preia controlul asupra Pământului. Mai multe detalii vor fi dezvăluite în cadrul ecranelor de încărcare, unde pentru a se sugera faptul ca Barker a scris personal povestea, a fost folosit un efect de maşină de scris... care se încadrează în atmosfera jocului ca nuca în perete; asta pe lângă faptul că exprimarea pare adaptată pentru o clasă de copii care suferă de A.D.D, fiind trecută parcă printr-un filtru care taie orice frază ce necesita un IQ mai mare de 70 pentru a fi înţeleasă.

jericho161a.jpgjericho160a.jpgjericho159a.jpgjericho158a.jpg

        La asta se adaugă şi tema arhifolosită a călătoriei în timp, astfel că vom trece prin niveluri cu tematică variată, printre care cel de-al doilea război mondial, cruciadele, Imperiul Roman şi Sumeria cu 3000 înainte de Hristos. Desigur, o astfel de abordare oferă o posibilitate mare de creaţie, pânza pe care se putea desena fiind extrem de întinsă. Din păcate, producătorii nu s-au folosit de această oportunitate decât pentru a face câţiva monştri şi câteva clădiri ce par a fi împrumutate din era respectivă.
        Partea unde Jericho suferă cel mai mult este gameplay-ul. Iniţial putem controla numai comandantul echipei, dar după scurt timp vom avea posibilitatea să controlăm pe rând oricare dintre ceilalţi şase membri ai echipei printr-un sistem de selecţie destul de simplu de folosit. Fiecare are posibilitatea să folosească mai multe magii, precum şi armele din dotare, aşa că putem să ne folosim de masivitatea lui Delgado, care pare a fi recreat după asemănarea unui jucător din apărarea unei echipe de fotbal american, şi de minigun-ul său sau putem intra în pielea delicată a domnişoarei Church, care se foloseşte de propriul sânge pentru a crea efectele magine şi dispune şi de singura armă cu adevărat corp-la-corp, o sabie ce poate provoca prăpăd printre lighioane. Black este lunetista echipei, Jones poate trece peste obstacole într-un mod mai deosebit, iar Cole reaprovizionează echipa cu muniţie şi poate opri timpul. Părintele Rawlings este foarte important pentru că poate vindeca de la distanţă coechipierii. Această capacitate îl face indispensabil, dar posibilitatea de a-i învia pe cei căzuţi sub colţii demonilor îţi este atribuită şi ţie ca jucător, indiferent ce personaj controlezi într-un moment dat.
        Astfel, dacă un membru al echipei primeşte prea multe lovituri, se culcă pe vine, un cap de schelet apare deasupra sa şi, dacă era controlat de tine în acel moment, eşti transferat către un alt soldat. Poţi reveni imediat şi reînvia coechipierul căzut şi jocul te forţează să optezi pentru load doar când toţi membrii echipei sunt morţi. Din păcate, cea mai mare parte a luptelor importante o petreci înviind coechipieri, care, deşi nu au un AI primitiv, mor pe capete când ţi-e lumea mai dragă şi în loc să te foloseşti de super-armele din dotare pentru a zbura inamicii pe lumea cealaltă trebuie să calci pe urmele lui Florence Nightingale.

jericho157a.jpgjericho156a.jpgjericho155a.jpgjericho154a.jpg

 

Produsul a fost adaugat pe site in data de 02.10.2013

Caracteristici
CLIVE BARKER JERICHO (PC)
Gen First-Person Shooter
Platforma PC
Limita de varsta 18+
Greutate Colet 0.5
Comentarii

Comentarii

Adauga un comentariu

Nu a fost facut nici un comentariu.

CLIVE BARKER JERICHO

 

Pe când eram ceva mai tinerel am dat din întâmplare peste Undying, prima colaborare a lui Clive Barker cu industria de jocuri. Scriitorul britanic s-a asociat unui proiect care pentru vremea respectivă era foarte atmosferic, aducea câteva inovaţii în privinţa gameplay-ului şi avea o poveste foarte interesantă. Spre exemplu, într-un anumit moment al jocului, protagonistul merge către o oglindă unde îşi vedea reflexia, apoi din neant apărea în spatele său imaginea unui demon, moment în care jucătorul se întorcea înfricoşat şi gata să tragă, dar în spate nu era nimic, totul fiind un moment scriptat ce completa povestea. Astfel, în Undying de multe ori frica era mai mult sugerată, autoindusă, lucru pentru care a fost apreciat de critica de specialitate şi de jucători, deşi din punct de vedere comercial, jocul a fost un eşec.
        Au trecut mai mult de 6 ani de atunci şi iată că Barker revine cu Jericho, un proiect care se anunţa foarte interesant şi de la care se aştepta să continue linia din Undying ca stil, mari speranţe fiind puse în capacitatea scriitorului de a aduce pe piaţă un proiect diferit de majoritatea FPS-urilor deja lansate.
        Numele de Jericho provine de la o unitate specială a armatei americane, formată din şapte membri capabili să folosească atât magia cât şi armele moderne, care este trimisă să investigheze o anomalie în deşertul din peninsula Arabică. Povestea este la început destul de încâlcită, dar se învârte în jurul conceptului de Firstborn, o făptură creată de Dumnezeu înainte de Adam şi Eva, care a devenit esenţa răului şi care încearcă de mii de ani să preia controlul asupra Pământului. Mai multe detalii vor fi dezvăluite în cadrul ecranelor de încărcare, unde pentru a se sugera faptul ca Barker a scris personal povestea, a fost folosit un efect de maşină de scris... care se încadrează în atmosfera jocului ca nuca în perete; asta pe lângă faptul că exprimarea pare adaptată pentru o clasă de copii care suferă de A.D.D, fiind trecută parcă printr-un filtru care taie orice frază ce necesita un IQ mai mare de 70 pentru a fi înţeleasă.

jericho161a.jpgjericho160a.jpgjericho159a.jpgjericho158a.jpg

        La asta se adaugă şi tema arhifolosită a călătoriei în timp, astfel că vom trece prin niveluri cu tematică variată, printre care cel de-al doilea război mondial, cruciadele, Imperiul Roman şi Sumeria cu 3000 înainte de Hristos. Desigur, o astfel de abordare oferă o posibilitate mare de creaţie, pânza pe care se putea desena fiind extrem de întinsă. Din păcate, producătorii nu s-au folosit de această oportunitate decât pentru a face câţiva monştri şi câteva clădiri ce par a fi împrumutate din era respectivă.
        Partea unde Jericho suferă cel mai mult este gameplay-ul. Iniţial putem controla numai comandantul echipei, dar după scurt timp vom avea posibilitatea să controlăm pe rând oricare dintre ceilalţi şase membri ai echipei printr-un sistem de selecţie destul de simplu de folosit. Fiecare are posibilitatea să folosească mai multe magii, precum şi armele din dotare, aşa că putem să ne folosim de masivitatea lui Delgado, care pare a fi recreat după asemănarea unui jucător din apărarea unei echipe de fotbal american, şi de minigun-ul său sau putem intra în pielea delicată a domnişoarei Church, care se foloseşte de propriul sânge pentru a crea efectele magine şi dispune şi de singura armă cu adevărat corp-la-corp, o sabie ce poate provoca prăpăd printre lighioane. Black este lunetista echipei, Jones poate trece peste obstacole într-un mod mai deosebit, iar Cole reaprovizionează echipa cu muniţie şi poate opri timpul. Părintele Rawlings este foarte important pentru că poate vindeca de la distanţă coechipierii. Această capacitate îl face indispensabil, dar posibilitatea de a-i învia pe cei căzuţi sub colţii demonilor îţi este atribuită şi ţie ca jucător, indiferent ce personaj controlezi într-un moment dat.
        Astfel, dacă un membru al echipei primeşte prea multe lovituri, se culcă pe vine, un cap de schelet apare deasupra sa şi, dacă era controlat de tine în acel moment, eşti transferat către un alt soldat. Poţi reveni imediat şi reînvia coechipierul căzut şi jocul te forţează să optezi pentru load doar când toţi membrii echipei sunt morţi. Din păcate, cea mai mare parte a luptelor importante o petreci înviind coechipieri, care, deşi nu au un AI primitiv, mor pe capete când ţi-e lumea mai dragă şi în loc să te foloseşti de super-armele din dotare pentru a zbura inamicii pe lumea cealaltă trebuie să calci pe urmele lui Florence Nightingale.

jericho157a.jpgjericho156a.jpgjericho155a.jpgjericho154a.jpg

 

Caracteristici CLIVE BARKER JERICHO (PC):
Gen First-Person Shooter
Platforma PC
Limita de varsta 18+
Greutate Colet 0.5
Produsul a fost adaugat pe site in data de 02.10.2013
CLIVE BARKER JERICHO (PC)
Gen First-Person Shooter
Platforma PC
Limita de varsta 18+
Greutate Colet 0.5

Comentarii

Adauga un comentariu

Nu a fost facut nici un comentariu.

Campurile cu * sunt obligatorii.

  • Intel
  • Sony
  • Kingston
  • Gigabyte
  • HP
  • Samsung
  • Dell
  • Cisco
  • Asus
  • Xerox
  • Lexmark
  • LG
  • Lenovo
Content
ITArena.ro utilizeaza exclusiv cookie-uri functionale in mod obisnuit. Pentru a ne da acordul pentru cookie-urile de marketing in vedere imbunatarii experientei pe acest site click aici pentru detalii
(031) 405.23.59
Luni - Vineri
09:00 - 17:30