Microsoft Office 365 Enterprise E1, Licenta electronica, 1 luna

Cod produs: CSP-O365-E1
ID produs: 182226
Microsoft
Microsoft Office 365 Enterprise E1, Licenta electronica, 1 luna
Cod produs: CSP-O365-E1
ID produs: 182226
Microsoft
Stoc:
produs EOL
Garantie conformitate:
24 luni
Garantie PF:
0 luni
Garantie PJ:
0 luni
Cost transport prin Fan Courier:
20,90 Lei
Cere Info:
Distribuie:
Cost transport prin Fan Courier:
20,90 Lei
Stoc: produs EOL
Garantie conformitate: 24 luni
Garantie PF: 0 luni
Garantie PJ: 0 luni

Produse asemanatoare

Descriere

Office 365 este o suită de instrumente de productivitate business în cloud, găzduite pe serverele Microsoft. La baza Office 365 se află aplicațiile Office, disponibile online și în varianta instalată local. Funcționalitățile extinse ale Office 365 oferă o platformă de lucru la nivel enterprise, accesibilă companiilor de orice dimensiuni. Aceasta oferă aplicații pentru întâlniri online, documente partajate, email și calendare de business. Toate funcționalitățile Office 365 sunt accesibile online de pe PC, laptop, tabletă sau telefon mobil.

 

Ce conține Office 365

Office 365 îmbină suita Microsoft Office pentru calculatoare cu versiunile online ale următoarei generații de produse Microsoft pentru colaborare și comunicare. Pilonii Office 365 sunt:

  • soluția de e-mail și calendare Microsoft Exchange Online
  • platforma de colaborare Microsoft SharePoint Online
  • suita de productivitate Office Online
  • soluția de conferințe video Microsoft Skype for Business Online.

La elementele de bază ale Office 365 se adaugă o serie de instrumente online care susțin colaborarea în organizație. Acestea fac posibilă unificarea conținutului digital, a proceselor de lucru și a coordonării, prin descoperirea și partajarea informației între utilizatori.

  • Office Delve. O nouă modalitate de a căuta și a descoperi conținut în toată platforma Office 365 pe baza unor sugestii personalizate. Delve este prima experiență bazată pe Office Graph, o aplicație care folosește învățarea automatizată pentru a livra rezultate relevante pentru fiecare utilizator în parte.
  • Groups.Grupurile din Office 365 fac legătura între colegi, informații și aplicații de care aceștia au nevoie pentru a lucra mai bine împreună.
  • Office 365 Video. O destinație securizată unde utilizatorii pot publica și descoperi conținut video destinat organizației.
  • Sway. O aplicație digitală profesională de storytelling, care te ajută să îți exprimi ideile pe un suport web interactiv. Motorul de design inclus în Sway ajută fiecare membru al echipei să producă prezentări sau rapoarte vizuale fără training suplimentar. Sway poate fi prezentate pe orice browser sau ecran, și poate fi trimis la colegi sub forma unui simplu link.
  • Office 365 Planner. Un instrument care permite organizarea vizuală a proceselor și proiectelor. Echipa poate crea planuri noi, delega sarcini, partaja fișiere, termene limită și raportări. Coordonatorii de proiect pot de asemenea asocia documente cu anumite sarcini.

 

Instalare și utilizare Office 365

Înainte de a instala sau a utiliza vreun produs Microsoft Office 365 sau Office 2016, vă recomandăm să verificați dacă pe computerul dvs. sunt îndeplinite sau depășite cerințele minime de sistem pentru produs. Office 365 și Office 2016 sunt proiectate să funcționeze cu cea mai recentă versiune de Office, Office 2013 și Office 2011 pentru Mac. Versiunile Office anterioare, precum Office 2010 și Office 2007 pot funcționa cu Office 365 cu o funcționalitate limitată

În funcție de planurile de abonament Office 365 selectate, puteți obțineți versiunea completă, instalată a aplicațiilor Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher și Access. Publisher și Access sunt disponibile doar pe PC.

Puteți instala Office 365 pe mai multe dispozitive, inclusiv computere PC sau Mac, tablete Android™, telefoane Android, dispozitive iPad® și iPhone®. În plus, cu Office 365 veți obține servicii precum minute cu Skype (pentru acasă) sau spațiu de stocare online cu OneDrive pentru business (pentru firme).

Office 365 este proiectat să funcționeze cu cele mai recente browsere și versiuni de Office. Dacă utilizați browsere și versiuni de Office mai vechi, care nu sunt în cadrul suportului mainstream:

  • Microsoft nu vă va împiedica în mod deliberat să vă conectați la serviciu, dar calitatea experienței dvs. Office 365 se va diminua în timp.
  • Microsoft nu va furniza remedieri de cod pentru a rezolva problemele care nu sunt legate de securitate.

Office 365 nu acceptă interoperabilitatea cu orice software care nu este acceptat de producătorul său.

 

Aplicații pentru Dispozitive mobile

Windows: aplicațiile Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail și Calendar Outlook) necesită Windows 10.

iOS: Office for iPad® și iPhone® necesită iOS 8.0 sau mai mare. Office pentru iPad Pro™ necesită iOS 9.0 sau o versiune mai recentă.

Android: Office pentru Android™ poate fi instalat pe telefoane și tablete care îndeplinesc următoarele criterii: rulează Android KitKat 4.4 sau versiuni ulterioare și au un procesor bazat pe ARM sau Intel x86.

Browsere mobile: orice browser mobil acceptat de Microsoft poate fi utilizat, inclusiv Intune Managed Browser.

 

   Planuri Office 365

Business (maximum 300 utilizatori)

 

Office 365 Business Essentials

Office 365 Business Premium

 

Enterprise (număr nelimitat de utilizatori)

 

Office 365 Enterprise E1

Office 365 Enterprise E3

Office 365 Enterprise E4

Office 365 Enterprise E5

Office 365 Enterprise K1

 

Education (număr nelimitat de utilizatori )

 

Office 365 Education

 

Government (număr nelimitat de utilizatori )

 

Office 365 Government E1

Office 365 Government E3

Office 365 Government E4

Office 365 Government K1

 

 

Administrarea conturilor de utilizator

 

Opțiuni de conectare

Office 365 are două sisteme care pot fi folosite pentru identificarea utilizatorilor:

- Cont de serviciu sau educațional (identitate în cloud). Utilizatorii primesc credențialele cloud Azure Active Directory – diferite de alte credențiale din companie pentru conectare la Office 365 și la alte servicii Microsoft în cloud. Aceasta este identitatea implicită, recomandată pentru reducerea complexității implementării. Parolele pentru conturile de serviciu sau de școală folosesc politicile parolelor Azure Active Directory.

- Cont unificat (identitate unificată) . Pentru toate abonamentele din organizații cu Active Directory instalat local care folosesc conectarea unică (single sign-on - SSO), utilizatorii se pot conecta la serviciile Office 365 folosind credențialele lor din Active Directory.

Tipul de identificare folosit afectează experiența utilizatorului și opțiunile de administrare a contului.

 

Domenii personalizate și opțiuni pentru identificare

Când creați un nou utilizator, numele utilizatorului și adresa de email sunt alocate la domeniul implicit setat de centrul de administrare al Office 365. Abonamentul Office 365 folosește în mod implicit domeniul <nume companie>.onmicrosoft.com care a fost creat odată cu contul. Puteți adăuga domenii personalizate la Office 365 și puteți aloca utilizatori care se pot conecta la oricare dintre domeniile validate. Utilizatorii vor primi adrese de email corespunzătoare domeniului la care au fost alocați. Puteți găzdui până la 900 de domenii de internet înregistrate în Office 365.

Pentru organizațiile care folosesc autentificarea unica (SSO), toți utilizatorii de pe un domeniu trebuie să folosească același sistem de autentificare: fie identificarea în cloud, fie cea unificată.

 

De exemplu, puteți avea un grup de utilizatori care au nevoie doar de o identitate cloud pentru ca nu accesează sistemele locale ale companiei, și un alt grup de utilizatori care folosește Office 365 și sistemele locale. Adăugați două domenii la Office 365, cum ar fi contractors.contoso.com și staff.contoso.com, și setați autentificarea unică (SSO) pentru unul din cele două. Un întreg domeniu poate fi convertit de la identificare în cloud la identificare unificată, sau invers.

 

Autentificarea

Cu excepția site-urilor internet pentru acces anonim create cu SharePoint Online, utilizatorii trebuie să se autentifice când accesează servicii Office 365.

 

Autentificarea modernă. Autentificarea Modernă introduce conectarea bazată pe Active Directory Authentication Library (ADAL în aplicațiile Office client pe diferite platforme. Aceasta permite opțiuni de autentificare precum Multi-Factor Authentication (MFA), furnizori terți de identitate de tip SAML cu aplicații Office client și autentificare pe bază de smart-card și certificate.. Aceasta elimină de asemenea nevoia ca Microsoft Outlook să folosească protocolul de autentificare de bază.

Autentificarea modernă nu este activată implicit pentru Exchange Online.

 

Autentificarea identității în cloud. Utilizatorii cu identități în cloud se autentifică folosind sistemul tradițional de întrebare și răspuns. Browserul web este redirecționat către serviciul de conectare Office 365, unde introduce numele și parola de serviciu sau de școală. Serviciul autentifică credențialele introduse și generează un token pe care browserul îl trimite către serviciul solicitate pentru conectare.

 

Autentificare unificată. Utilizatorii cu identități unificate sunt identificați prin servicii Active Directory Federation Services (AD FS) 2.0 sau alte servicii de tip Security Token Services. Browserul este redirecționat către serviciul de autentificare Office 365, unde introduceți ID-ul de companie sub forma unui nume complet (UPN; de exemplu isabel@contoso.com). Serviciul determină dacă faceți parte dintr-un domeniu unificat și propune o redirecționare către serverul de unificare pentru autentificare. Dacă sunteți autentificat la desktop (domeniu anexat), sunteți autentificat (folosind Kerberos sau NTLMv2) și serviciul local Security Token Service generează un token de conectare, pe care browserul îl trimite către serviciul de autentificare Office 365. Cu acest token, serviciul generează un token pe care browserul îl trimite serviciului cerut și vă autentifică.

 

Office 365 folosește autentificare bazată pe formulare, iar traficul generat în rețea de autentificare este întotdeauna criptat cu TLS/SSL folosind portul 443. Traficul de autentificare folosește un procent neglijabil din banda de trafic pentru serviciile Office 365.

 

Autentificare Multi-Factor pentru Office 365. Cu autentificarea Multi-Factor Authentication pentru Office 365*, utilizatorii trebuie să se identifice printr-un apel telefonic, un mesaj text sau o notificare pe telefonul mobil după ce introduc corect parola. Doar după această a doua autentificare se pot conecta la serviciu. Administratorii Office 365 pot înrola utilizatorii în sistemul de autentificare multi-factor

 

Autentificare pentru client complex. Pentru clienți de complexitate mai mare precum aplicațiile Microsoft Office pentru desktop, autentificarea poate apărea în două modalități:

- Asistentul de autentificare Microsoft Online Services Sign-In Assistant. Asistentul de autentificare instalat de varianta pentru desktop a Office 365, conține un serviciu client care obține un token de la serviciul de autentificare Office 365 și îl returnează clientului complex. Dacă aveți o identitate în cloud primiți o cerere de credențiale, pe care serviciul client le trimite la serviciul de autentificare Office 365 (folosind WS-Trust). Dacă aveți o identitate unificată, serviciul client contactează mai întâi serverul AD FS 2.0 pentru a identifica credențialele (folosind Kerberos sau NTLMv2) și pentru a obține un token de conectare care este trimis la serviciul de conectare Office 365 (folosind WS-Federation și WS-Trust).

- Autentificarea de bază/ prin proxy folosind SSL. Clientul Outlook trimite credențialele de autentificare prin SSL către Exchange Online, care o transmite cererea de autentificare către platforma de identificare Office 365, iar apoi către serverul local Active Directory Federation Server (pentru SSO).

 

 

Ștergerea conturilor

Ștergerea conturilor depinde de utilizarea sau nu a sincronizării directoarelor.

- Dacă nu folosiți sincronizarea directoarelor, conturile pot fi șterse folosind pagina de admin a Office 365 sau prin Windows PowerShell.

- Dacă folosiți sincronizarea directoarelor, trebuie să ștergeți utilizatorii din sistemul local Active Directory, în loc de a-I șterge din Office 365.

Când un cont este șters, el devine inactiv. Timp de aproximativ 30 de zile după ștergere, puteți reactiva contul.

 

Administrarea parolelor

Politicile și procedurile pentru administrarea parolelor depind de sistemul de identificare.

 

Administrarea parolelor pentru identificarea în cloud. Când folosiți identități în cloud, parolele sunt generate automat când contul este creat. Pentru securitate sporită, utilizatorii trebuie să își schimbe parolele prima dată când accesează serviciile Office 365. Prin urmare, înainte ca utilizatorii să poată accesa serviciile Office 365, trebuie să se conecteze la portalul Office 365, unde li se cere să își schimbe parolele.

Administratorii pot seta politici de expirare a parolelor.

Dacă utilizatorii pierd sau uită parolele, administratorii le pot reseta in portalul Office 365 sau prin Windows PowerShell. Utilizatorii își pot schimba parola doar dacă o cunosc pe cea curentă.

Pentru planuri Enterprise, dacă administratorii își pierd sau își uită parolele, un alt administrator cu rol de Global Administrator poate reseta parola din centrul de administrare Office 365 sau prin Windows PowerShell.

Produsul a fost adaugat pe site in data de 08.04.2016

Caracteristici
Microsoft Office 365 Enterprise E1, Licenta electronica, 1 luna
Tip Pachet Licenta electronica
Versiune Enterprise
Familie Office 365
Editie E1
Sisteme de operare Windows 7, Windows 8, 8.1, WIndows 10
Pachetul contine Office Online
Components Integrare Active Directory;
Licențiere pentru implementare hibridă;
Administrarea a conținutului video;
Software type 32-bit/x64
Caracteristici Subscriptie 1 luna
Altele 1TB stocare în cloud (OneDrive for Business);
Email, calendar (Exchange);
Întâlniri online, IM (Lync-Skype for Business);
Site-uri echipă, portaluri interne (SharePoint);
Rețea socială de companie (Yammer);
Căutare și descoperire conținut (Delve);
Comentarii

Comentarii

Adauga un comentariu

Nu a fost facut nici un comentariu.

Office 365 este o suită de instrumente de productivitate business în cloud, găzduite pe serverele Microsoft. La baza Office 365 se află aplicațiile Office, disponibile online și în varianta instalată local. Funcționalitățile extinse ale Office 365 oferă o platformă de lucru la nivel enterprise, accesibilă companiilor de orice dimensiuni. Aceasta oferă aplicații pentru întâlniri online, documente partajate, email și calendare de business. Toate funcționalitățile Office 365 sunt accesibile online de pe PC, laptop, tabletă sau telefon mobil.

 

Ce conține Office 365

Office 365 îmbină suita Microsoft Office pentru calculatoare cu versiunile online ale următoarei generații de produse Microsoft pentru colaborare și comunicare. Pilonii Office 365 sunt:

  • soluția de e-mail și calendare Microsoft Exchange Online
  • platforma de colaborare Microsoft SharePoint Online
  • suita de productivitate Office Online
  • soluția de conferințe video Microsoft Skype for Business Online.

La elementele de bază ale Office 365 se adaugă o serie de instrumente online care susțin colaborarea în organizație. Acestea fac posibilă unificarea conținutului digital, a proceselor de lucru și a coordonării, prin descoperirea și partajarea informației între utilizatori.

  • Office Delve. O nouă modalitate de a căuta și a descoperi conținut în toată platforma Office 365 pe baza unor sugestii personalizate. Delve este prima experiență bazată pe Office Graph, o aplicație care folosește învățarea automatizată pentru a livra rezultate relevante pentru fiecare utilizator în parte.
  • Groups.Grupurile din Office 365 fac legătura între colegi, informații și aplicații de care aceștia au nevoie pentru a lucra mai bine împreună.
  • Office 365 Video. O destinație securizată unde utilizatorii pot publica și descoperi conținut video destinat organizației.
  • Sway. O aplicație digitală profesională de storytelling, care te ajută să îți exprimi ideile pe un suport web interactiv. Motorul de design inclus în Sway ajută fiecare membru al echipei să producă prezentări sau rapoarte vizuale fără training suplimentar. Sway poate fi prezentate pe orice browser sau ecran, și poate fi trimis la colegi sub forma unui simplu link.
  • Office 365 Planner. Un instrument care permite organizarea vizuală a proceselor și proiectelor. Echipa poate crea planuri noi, delega sarcini, partaja fișiere, termene limită și raportări. Coordonatorii de proiect pot de asemenea asocia documente cu anumite sarcini.

 

Instalare și utilizare Office 365

Înainte de a instala sau a utiliza vreun produs Microsoft Office 365 sau Office 2016, vă recomandăm să verificați dacă pe computerul dvs. sunt îndeplinite sau depășite cerințele minime de sistem pentru produs. Office 365 și Office 2016 sunt proiectate să funcționeze cu cea mai recentă versiune de Office, Office 2013 și Office 2011 pentru Mac. Versiunile Office anterioare, precum Office 2010 și Office 2007 pot funcționa cu Office 365 cu o funcționalitate limitată

În funcție de planurile de abonament Office 365 selectate, puteți obțineți versiunea completă, instalată a aplicațiilor Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher și Access. Publisher și Access sunt disponibile doar pe PC.

Puteți instala Office 365 pe mai multe dispozitive, inclusiv computere PC sau Mac, tablete Android™, telefoane Android, dispozitive iPad® și iPhone®. În plus, cu Office 365 veți obține servicii precum minute cu Skype (pentru acasă) sau spațiu de stocare online cu OneDrive pentru business (pentru firme).

Office 365 este proiectat să funcționeze cu cele mai recente browsere și versiuni de Office. Dacă utilizați browsere și versiuni de Office mai vechi, care nu sunt în cadrul suportului mainstream:

  • Microsoft nu vă va împiedica în mod deliberat să vă conectați la serviciu, dar calitatea experienței dvs. Office 365 se va diminua în timp.
  • Microsoft nu va furniza remedieri de cod pentru a rezolva problemele care nu sunt legate de securitate.

Office 365 nu acceptă interoperabilitatea cu orice software care nu este acceptat de producătorul său.

 

Aplicații pentru Dispozitive mobile

Windows: aplicațiile Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook Mail și Calendar Outlook) necesită Windows 10.

iOS: Office for iPad® și iPhone® necesită iOS 8.0 sau mai mare. Office pentru iPad Pro™ necesită iOS 9.0 sau o versiune mai recentă.

Android: Office pentru Android™ poate fi instalat pe telefoane și tablete care îndeplinesc următoarele criterii: rulează Android KitKat 4.4 sau versiuni ulterioare și au un procesor bazat pe ARM sau Intel x86.

Browsere mobile: orice browser mobil acceptat de Microsoft poate fi utilizat, inclusiv Intune Managed Browser.

 

   Planuri Office 365

Business (maximum 300 utilizatori)

 

Office 365 Business Essentials

Office 365 Business Premium

 

Enterprise (număr nelimitat de utilizatori)

 

Office 365 Enterprise E1

Office 365 Enterprise E3

Office 365 Enterprise E4

Office 365 Enterprise E5

Office 365 Enterprise K1

 

Education (număr nelimitat de utilizatori )

 

Office 365 Education

 

Government (număr nelimitat de utilizatori )

 

Office 365 Government E1

Office 365 Government E3

Office 365 Government E4

Office 365 Government K1

 

 

Administrarea conturilor de utilizator

 

Opțiuni de conectare

Office 365 are două sisteme care pot fi folosite pentru identificarea utilizatorilor:

- Cont de serviciu sau educațional (identitate în cloud). Utilizatorii primesc credențialele cloud Azure Active Directory – diferite de alte credențiale din companie pentru conectare la Office 365 și la alte servicii Microsoft în cloud. Aceasta este identitatea implicită, recomandată pentru reducerea complexității implementării. Parolele pentru conturile de serviciu sau de școală folosesc politicile parolelor Azure Active Directory.

- Cont unificat (identitate unificată) . Pentru toate abonamentele din organizații cu Active Directory instalat local care folosesc conectarea unică (single sign-on - SSO), utilizatorii se pot conecta la serviciile Office 365 folosind credențialele lor din Active Directory.

Tipul de identificare folosit afectează experiența utilizatorului și opțiunile de administrare a contului.

 

Domenii personalizate și opțiuni pentru identificare

Când creați un nou utilizator, numele utilizatorului și adresa de email sunt alocate la domeniul implicit setat de centrul de administrare al Office 365. Abonamentul Office 365 folosește în mod implicit domeniul <nume companie>.onmicrosoft.com care a fost creat odată cu contul. Puteți adăuga domenii personalizate la Office 365 și puteți aloca utilizatori care se pot conecta la oricare dintre domeniile validate. Utilizatorii vor primi adrese de email corespunzătoare domeniului la care au fost alocați. Puteți găzdui până la 900 de domenii de internet înregistrate în Office 365.

Pentru organizațiile care folosesc autentificarea unica (SSO), toți utilizatorii de pe un domeniu trebuie să folosească același sistem de autentificare: fie identificarea în cloud, fie cea unificată.

 

De exemplu, puteți avea un grup de utilizatori care au nevoie doar de o identitate cloud pentru ca nu accesează sistemele locale ale companiei, și un alt grup de utilizatori care folosește Office 365 și sistemele locale. Adăugați două domenii la Office 365, cum ar fi contractors.contoso.com și staff.contoso.com, și setați autentificarea unică (SSO) pentru unul din cele două. Un întreg domeniu poate fi convertit de la identificare în cloud la identificare unificată, sau invers.

 

Autentificarea

Cu excepția site-urilor internet pentru acces anonim create cu SharePoint Online, utilizatorii trebuie să se autentifice când accesează servicii Office 365.

 

Autentificarea modernă. Autentificarea Modernă introduce conectarea bazată pe Active Directory Authentication Library (ADAL în aplicațiile Office client pe diferite platforme. Aceasta permite opțiuni de autentificare precum Multi-Factor Authentication (MFA), furnizori terți de identitate de tip SAML cu aplicații Office client și autentificare pe bază de smart-card și certificate.. Aceasta elimină de asemenea nevoia ca Microsoft Outlook să folosească protocolul de autentificare de bază.

Autentificarea modernă nu este activată implicit pentru Exchange Online.

 

Autentificarea identității în cloud. Utilizatorii cu identități în cloud se autentifică folosind sistemul tradițional de întrebare și răspuns. Browserul web este redirecționat către serviciul de conectare Office 365, unde introduce numele și parola de serviciu sau de școală. Serviciul autentifică credențialele introduse și generează un token pe care browserul îl trimite către serviciul solicitate pentru conectare.

 

Autentificare unificată. Utilizatorii cu identități unificate sunt identificați prin servicii Active Directory Federation Services (AD FS) 2.0 sau alte servicii de tip Security Token Services. Browserul este redirecționat către serviciul de autentificare Office 365, unde introduceți ID-ul de companie sub forma unui nume complet (UPN; de exemplu isabel@contoso.com). Serviciul determină dacă faceți parte dintr-un domeniu unificat și propune o redirecționare către serverul de unificare pentru autentificare. Dacă sunteți autentificat la desktop (domeniu anexat), sunteți autentificat (folosind Kerberos sau NTLMv2) și serviciul local Security Token Service generează un token de conectare, pe care browserul îl trimite către serviciul de autentificare Office 365. Cu acest token, serviciul generează un token pe care browserul îl trimite serviciului cerut și vă autentifică.

 

Office 365 folosește autentificare bazată pe formulare, iar traficul generat în rețea de autentificare este întotdeauna criptat cu TLS/SSL folosind portul 443. Traficul de autentificare folosește un procent neglijabil din banda de trafic pentru serviciile Office 365.

 

Autentificare Multi-Factor pentru Office 365. Cu autentificarea Multi-Factor Authentication pentru Office 365*, utilizatorii trebuie să se identifice printr-un apel telefonic, un mesaj text sau o notificare pe telefonul mobil după ce introduc corect parola. Doar după această a doua autentificare se pot conecta la serviciu. Administratorii Office 365 pot înrola utilizatorii în sistemul de autentificare multi-factor

 

Autentificare pentru client complex. Pentru clienți de complexitate mai mare precum aplicațiile Microsoft Office pentru desktop, autentificarea poate apărea în două modalități:

- Asistentul de autentificare Microsoft Online Services Sign-In Assistant. Asistentul de autentificare instalat de varianta pentru desktop a Office 365, conține un serviciu client care obține un token de la serviciul de autentificare Office 365 și îl returnează clientului complex. Dacă aveți o identitate în cloud primiți o cerere de credențiale, pe care serviciul client le trimite la serviciul de autentificare Office 365 (folosind WS-Trust). Dacă aveți o identitate unificată, serviciul client contactează mai întâi serverul AD FS 2.0 pentru a identifica credențialele (folosind Kerberos sau NTLMv2) și pentru a obține un token de conectare care este trimis la serviciul de conectare Office 365 (folosind WS-Federation și WS-Trust).

- Autentificarea de bază/ prin proxy folosind SSL. Clientul Outlook trimite credențialele de autentificare prin SSL către Exchange Online, care o transmite cererea de autentificare către platforma de identificare Office 365, iar apoi către serverul local Active Directory Federation Server (pentru SSO).

 

 

Ștergerea conturilor

Ștergerea conturilor depinde de utilizarea sau nu a sincronizării directoarelor.

- Dacă nu folosiți sincronizarea directoarelor, conturile pot fi șterse folosind pagina de admin a Office 365 sau prin Windows PowerShell.

- Dacă folosiți sincronizarea directoarelor, trebuie să ștergeți utilizatorii din sistemul local Active Directory, în loc de a-I șterge din Office 365.

Când un cont este șters, el devine inactiv. Timp de aproximativ 30 de zile după ștergere, puteți reactiva contul.

 

Administrarea parolelor

Politicile și procedurile pentru administrarea parolelor depind de sistemul de identificare.

 

Administrarea parolelor pentru identificarea în cloud. Când folosiți identități în cloud, parolele sunt generate automat când contul este creat. Pentru securitate sporită, utilizatorii trebuie să își schimbe parolele prima dată când accesează serviciile Office 365. Prin urmare, înainte ca utilizatorii să poată accesa serviciile Office 365, trebuie să se conecteze la portalul Office 365, unde li se cere să își schimbe parolele.

Administratorii pot seta politici de expirare a parolelor.

Dacă utilizatorii pierd sau uită parolele, administratorii le pot reseta in portalul Office 365 sau prin Windows PowerShell. Utilizatorii își pot schimba parola doar dacă o cunosc pe cea curentă.

Pentru planuri Enterprise, dacă administratorii își pierd sau își uită parolele, un alt administrator cu rol de Global Administrator poate reseta parola din centrul de administrare Office 365 sau prin Windows PowerShell.

Caracteristici Microsoft Office 365 Enterprise E1, Licenta electronica, 1 luna:
Tip Pachet Licenta electronica
Versiune Enterprise
Familie Office 365
Editie E1
Sisteme de operare Windows 7, Windows 8, 8.1, WIndows 10
Pachetul contine Office Online
Components Integrare Active Directory;
Licențiere pentru implementare hibridă;
Administrarea a conținutului video;
Software type 32-bit/x64
Caracteristici Subscriptie 1 luna
Altele 1TB stocare în cloud (OneDrive for Business);
Email, calendar (Exchange);
Întâlniri online, IM (Lync-Skype for Business);
Site-uri echipă, portaluri interne (SharePoint);
Rețea socială de companie (Yammer);
Căutare și descoperire conținut (Delve);
Produsul a fost adaugat pe site in data de 08.04.2016
Microsoft Office 365 Enterprise E1, Licenta electronica, 1 luna
Tip Pachet Licenta electronica
Versiune Enterprise
Familie Office 365
Editie E1
Sisteme de operare Windows 7, Windows 8, 8.1, WIndows 10
Pachetul contine Office Online
Components Integrare Active Directory;
Licențiere pentru implementare hibridă;
Administrarea a conținutului video;
Software type 32-bit/x64
Caracteristici Subscriptie 1 luna
Altele 1TB stocare în cloud (OneDrive for Business);
Email, calendar (Exchange);
Întâlniri online, IM (Lync-Skype for Business);
Site-uri echipă, portaluri interne (SharePoint);
Rețea socială de companie (Yammer);
Căutare și descoperire conținut (Delve);

Comentarii

Adauga un comentariu

Nu a fost facut nici un comentariu.

  • Intel
  • Sony
  • Kingston
  • Gigabyte
  • HP
  • Samsung
  • Dell
  • Cisco
  • Asus
  • Xerox
  • Lexmark
  • LG
  • Lenovo
Content
ITArena.ro utilizeaza exclusiv cookie-uri functionale in mod obisnuit. Pentru a ne da acordul pentru cookie-urile de marketing in vedere imbunatarii experientei pe acest site click aici pentru detalii
(031) 405.23.59
Luni - Vineri
09:00 - 17:30