Serviciul de asistenţă hardware la sediu HP asigură asistenţă de înaltă calitate, de la distanţă şi la sediu pentru hardware-ul acoperit, ajutându-vă să îmbunătăţiţi durata de funcţionare a produsului. Aveţi flexibilitatea de a alege din mai multe opţiuni de niveluri de servicii predefinite, cu diferiţi timpi de răspuns la sediu sau între-apel-şi-reparaţie şi combinaţii de intervale de acoperire cu diferite durate, pentru a răspunde cerinţelor dumneavoastră specifice privind serviciile. Opţiunile de niveluri de servicii cu timpi între-apel-şi-reparaţie oferă managerilor IT asistenţă din partea specialiştilor, care vor începe rapid rezolvarea problemelor de sistem pentru ca hardware-ul să revină la funcţionarea normală într-un interval de timp specificat.
Produsul a fost adaugat pe site in data de 02.03.2016
Comentarii
Adauga un comentariuNu a fost facut nici un comentariu.